Számold ki, milyen gyorsan fogyhatsz le?

Egészséges fogyás hetente

Jó lenne úgy napozni, hogy nem kell behúzni a hasad? Azonban van rajtad néhány kiló plusz, amitől szívesen megszabadulnál? Még nem késő!

MEGÁLLAPÍTÁS

Mit kell tenned mindezért? A fogyás akkor indul be hatékonyan, ha odafigyelsz a táplálkozásodra! Nem elég az adagokat csökkenteni, fontos, hogy a tápanyagok arányára is odafigyelj! Étkezz változatosan, egyél sok zöldséget és gyümölcsöt! Próbálj meg napi alkalommal kisebb adagokat enni, és csökkentsd a vacsorád kalóriatartalmát! A pontosan kiszámítható vitamin- és ásványianyag-bevitel érdekében étrendedet táplálékkiegészítőkkel tökéletesítheted.

A fogyás egészséges üteme

Egyél minél több zöldséget, gyümölcsöt, és inkább kis adagokat egyélForrás: Thinkstock A fogyás esetében fontos a megemelt fehérjebevitel, fogyassz sovány, fehér húsokat és tejtermékeket. Ezeket kiegészítendő jó alternatíva lehet egy fehérjeszelet vagy egy proteinpalacsinta.

Fehérjekészítményekből ma már cukor- laktóz- és gluténmentes termékek is elérhetőek a egészséges fogyás hetente. Űzd el a lakásból a cukros, lisztes ételeket, édességeket, péksüteményeket, és szerelkezz fel megfelelő tápanyagokkal: alacsony glikémiás indexű szénhidrátforrásokkal, zsírszegény fehérjeforrásokkal, rostban gazdag ételekkel, zöldségekkel, gyümölcsökkel, esszenciális zsírokkal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal!

Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke, mely könnyű, biztonságos és végleges? Majdnem mindenki azt szeretné, ha egyik napról a másikra lefogyhatna, de mennyi fogyás az egészséges és reális? A gyors fogyás biztonságos? Mennyi fogyás lehetséges fiziológiailag?

Minden, amit iih fogyás sikertörténetek fehérjékről tudni kell Azzal nagyjából mindenki tisztában van, hogy aki sportol, és izomzatot szeretne építeni, annak fokozott fehérjebevitelre van szüksége.

De azt tudod, hogy pontosan mennyit és milyen formában kell fogyasztani belőle?

Mennyit szabad fogyni egy hónap alatt?

És azt hallottad már, egészséges fogyás hetente a fogyókúrázóknak is elengedhetetlen a fokozott fehérjebevitel? Olvasd el a Life. A célod az optimális testösszetétel elérése legyen, ehhez pedig nem kell számolgatni a kilókat! Ha csak a súlyodból veszítesz, jó eséllyel nem fog csökkenni a testzsírmennyiséged.

egészséges fogyás hetente

Lehet, hogy a mérleg kevesebbet mutat majd, de nem leszel feszes és tónusos! Lehet, hogy a mérleg kevesebbet mutat majd, de attól még nem leszel feszes és tónusosForrás: Thinkstock Ne keseredj el, ha az elején könnyebben megy a fogyás, utána viszont lassul annak mértéke.

Ez törvényszerű, mert az elején egészséges fogyás hetente vizet veszítesz, amit a több étel miatt raktározott el a szervezeted. A zsírból történő fogyás lassabb mértékű, heti 0, kg testsúlycsökkenés jelenti a megfelelő testzsírcsökkenést.

Figyelj oda a megfelelő folyadékfogyasztásra!

Kapcsolódó cikkek

Naponta igyál egészséges fogyás hetente 2,5 liter cukor- alkohol- és szénsavmentes folyadékot. A legjobb és legkézenfekvőbb választás a víz. Te sem iszol eleget? A diétázók mégis gyakran esnek abba a hibába, hogy a jobb ízélmény miatt nem vizet, hanem üdítőt isznak.

Milyen jó lenne, ha az ember ugyanúgy tudna sóvárogni a víz után, ahogy egy szelet csoki vagy egy finom sütemény után.

egészséges fogyás hetente alacsony fogyás

Pedig ez nem is lehetetlen, csupán trükközni kell egy kicsit, és a sima vizet úgy kell ízesíteni, hogy az egyszerre legyen finom és egészséges.

Hetente legalább háromszor sportolj minimum 40 percen át. Ennek gyakoriságát természetesen növelheted.

Heti fél kiló az egészséges fogyás

Az ideális az lenne, ha napi szinten legalább fél órát mozognál! Az ideális az lenne, ha napi szinten legalább fél órát mozognánkForrás: Thinkstock Az aerob jellegű edzés mellett végezz erősítő edzéseket is, akár az edzésidőt elfelezve.

Az erősítő edzések tesznek tónusossá, feszessé, míg az aerob jellegű edzés a testzsír csökkentésében segít. A legnépszerűbb diétát támogató hatóanyag az L-karnitin, ami egyébként egy, a szervezetünkben megtalálható aminosav-tartalmú vegyület.

zsírégető ikon png m5 fogyás

Mivel a karnitin a zsírsav szállítórendszer alkotója, így a zsírokban lévő energia rajta keresztül használható fel, tehát a zsír energiává történő átalakításához szükséges. Ha fogyni szeretnél, úgy célszerű megnövelni az L-karnitin mennyiségét edzések előtt.

Sportolás után pedig fogyassz egy adag fehérjeturmixot.

Mennyi is az egészséges fogyás hetente?

Mindig figyelj arra, hogy a motivációd ne lankadjon! Tartsd észben, akár egy cetlire vagy a hűtő ajtajára felírva, hogy mi is a célod, miért is vágtál bele ebbe az egészbe, és milyen érzéseid voltak, amikor csalódtál magadban és a kitartásodban.

egészséges fogyás hetente

Bizonyítsd be magadnak és ne másnak! Egy nyűgösebb napon, amikor a motivációd a béka feneke alatt van, és semmi kedved elmenni edzeni, jó ötlet lehet segítségül hívni egy edzés előtti, úgynevezett pre-workout készítményt.

Heti fogyás - Fogyókúra | Femina

Felejtsd el a csalást, ez nem más, mint önámítás! Amíg a kívánt külsőt eléred, addig csak ez lebegjen a szemed előtt! Kapcsolódó cikkek.