A nyitólapról ajánljuk

Próbál lefogyni, de kövérebbnek tűnik

Gyakori tévhitek a testépítésben 2. rész

Ez a sikeres és tartós fogyás titka! Rengetegen kezdenek bele újabb és újabb fogyókúrákba, mindig más-más módszereket kipróbálva, de a legtöbbeknek csalódással végződnek próbál lefogyni a próbálkozások.

eca zsírt éget

Na nem azért, mert lehetetlen fogyni, hanem inkább azért, mert nem a megfelelő praktikát választják. De kövérebbnek tűnik, hogyan lehet sikeresen és tartósan lefogyni! Bár sokan azt hiszik, hogy a túlsúly csak esztétikai probléma, jó, ha tudjuk, hogy nem így van, hanem komoly egészségügyi problémákat is okozhat, hiszen számos betegség az elhízással hozható összefüggésbe.

  • Alma Magazin - Alma Gyógyszertárak
  • Végleges fogyás by Mária Katona - Issuu

Így például a magas vérnyomás, a szív- és érrendszeri betegségek, a cukorbaj, a rossz anyagcsere, és a különböző mozgásszervi megbetegedések.

Ezért érdemes megelőzni a bajt, vagy ha már feljöttek a kilók, célszerű még idejében megszabadulni tőlük.

A www.zoldhaz.info weboldalon megjelenő teljes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll

Sokan próbálkoznak ugyan ezzel, de általában nem sikeresen. Számos tévhit kering ugyanis a túlsúly megszerzéséről és leadásáról, többek között az is, hogy vannak olyanok, akik alig esznek, mégis híznak.

próbál lefogyni, de kövérebbnek tűnik

Pedig a próbál lefogyni nem feltétlenül függ össze. Hatalmas mennyiségeket is ehetünk naponta, ha megfelelő az étrendünk.

5 reggeli szokás, ami miatt hízol

Sok táplálék azonban gondot okozhat a diétázók számára. A kenyér, a tésztafélék, a magas zsírtartalmú ételek, az édességek nagyon sok energiát tartalmaznak, ezért ezeket csak mértékkel szabad fogyasztani, és az étkezések közötti rágcsálásokat, nassolásokat teljesen ki kell iktatni a de kövérebbnek tűnik. Az sem mindegy, mikor és de kövérebbnek tűnik eszünk egy nap.

Orvosi képalkotó eljárással mutatták meg amerikai kutatók, hogy az anorexiások agyában a szorongással összefüggő központ aktiválódik az ételektől.

Az étkezéseket javasolt többször, kis adagokkal lebonyolítani, és este hat óra után már nem szabad semmit sem fogyasztani. Számos csodadiéta kering a köztudatban, amelyek néhány nap vagy próbál lefogyni alatt hihetetlen változást ígérnek.

Ezek azonban rossz talajon állnak, mert a többségük egyoldalú táplálkozást ír elő, amely csak rövid ideig tartható.

Mi okozza az evészavarokat?

Utána viszont gyorsan visszahízik a Mr. hyde fogyás, és a jojo effektus próbál lefogyni miatt több súlyt szed magára, mint az eredeti állapotában. Ezért célszerűbb a vegyes, alacsony kalóriatartalmú étrend bevezetése, amellyel ugyan a fogyás hosszabb ideig tart, de a hatás maradandó lehet. Szervezetünknek a megfelelő működéshez a különböző napszakokban különböző energia mennyiségre van szüksége. A legtöbbre reggel, a legkevesebbre éjjel.

Hizlaló és hatékony fogyókúrák

Több mint száz éve, dr. John Harvey Kellog találta fel azt a napindító ételt, amely azóta meghódította a világot, a müzlit.

Ennek magas rost és alacsony zsírtartalma van, a benne található olajos magvak számos ásványi anyagot és vitamint jelentenek, valamint segítik az ideális testsúly megtartását. Jól tesszük azt is, ha de kövérebbnek tűnik édességeket gyümölcsökre cseréljük, és változatosan, de mértékletesen étkezünk.

Számos olyan étel létezik, amelyek csökkentik az étvágyat és a cukor iránti éhséget, valamint felgyorsítják az anyagcsere folyamatokat, ezáltal segítve a fogyást. Ilyen például a tojás, amely nagy mennyiségű proteint tartalmaz, ezáltal telítettség érzetet biztosít, azaz sokkal tovább bírjuk étkezés nélkül.

4 hetes fogyás eredménye

A zöld teában található katekin nevű antioxidáns gyorsítja próbál lefogyni anyagcserét és a zsírégetést, valamint csökkenti a koleszterinszintet. Az olívaolajban található telítetlen zsírok szintén felgyorsítják az anyagcserét, amelytől hatásosabb a zsírégetés, fogyasszuk tehát bátran.

Sokan csak koplalással próbálnak fogyni, mert nincs kedvük beiktatni a rendszeres mozgást az életükbe.

Szimpatika főoldal

A sport mellőzésével azonban sokkal nehezebb dolguk van. A megfelelő intenzitású mozgás után ugyanis a fokozott energiafelhasználás még egy ideig fennáll, így tovább égetünk zsírt, mint amennyi ideig mozgunk.

  • Nem is gondolnád, hogy milyen apró dolgok miatt szedsz fel havi több centit — mindezt ráadásul észrevétlenül!
  • Teljesen mindegy, hogy nem sportoló kövér személyrõl, vagy versenyzõ testépítõrõl van szó, a zsírvesztés elvi mûködésében nincs különbség és így az optimális módszerben sem.
  • 5 reggeli szokás, ami miatt hízol | Well&fit
  • Gyakori tévhitek a testépítésben 2. rész
  • Hizlaló és hatékony fogyókúrák | Zöldház
  • Fybogel fogyni
  • Karcsúsító perut

Arról nem is beszélve, hogy a mozgás erősíti az immunrendszert, tehát közvetlenül is jó hatással van az egészségünkre. Egyesek úgy gondolják, hogy miután elérték a kívánt testsúlyt és fizikális állapotot, már próbál lefogyni magukat, elhagyhatják a sportolást és annyit ehetnek, amennyit csak akarnak.

Ez azonban nagy hiba.