miért is nem élünk egészségesen?

Hogy elvessze a zsírt, mit kellene enni?. Étterem helyett Kuszkusz a fasírtban

hogy elvessze a zsírt, mit kellene enni? segít a hip hop a fogyásban?

A kezdetektől a máig - dióhéjban Közel kg vagyok, sok problémával küzdök, nagyon frusztrál az, hogy pár éve még 85 kg voltam, stresszelek, az evés szinte az egyetlen menekülőutam-örömöm. Lihegek a lépcsőházban, ha felérek a mit kellene enni?, zéró a kondícióm. Bosszant ez a súly, szeretek enni, de ennek így nagyon csúnya vége lesz, hetek óta arra gondolok, hogy "ha x hete elkezdtem volna futni, akkor már itt és itt tarthatnék".

Lusta vagyok és semmi kitartásom sincsen, mindig rossz voltam testnevelésből, önbizalmam sem tengett túl ezen a téren sem.

Google robot

Mégis, most ez a legkézenfekvőbb választás. Miután kellően felbosszantom magamat, hogy folyamatosan csak álmodozom arról, hogy elkezdek futni, előhalászok egy kb.

veszítsen 20kg zsírt

Elsétálok az egyetemig, ahol a töltésen a legtöbben futnak és nekiindulok Kis gyaloglás, majd újra méter futás, szúr az oldalam, zsibbad a lábfejem is, gyanítom nagyon kevés oxigén jut el már odáig a véráramban. Ezt mit kellene enni?

időszakos böjt

úgy másfél kilométeren keresztül, aztán hazamegyek, nem tudom hogyan lesz ebből futás. Eleve ég a pofám a sok profi, vagy profinak tűnő hozzám képest mindenképpen futó előtt, kövér vagyok és kutyául szenvedek, de magamnak köszönhetem mert ezt most én akarom, senki nem kényszerít. Viszont kimegyek másnap is és egyben lefutok három kilométert és ez után minden nap, de legalább minden másnap kimentem futni.

Körülbelül két hónap hogy elvessze a zsírt azt érzem, hogy a szokásos három kilométeres távomon könnyedén futok, "szárnyalok" - érzem a fejlődést a kezdetekhez képest és ez nagyon jó érzés!

hogy elvessze a zsírt

Étterem helyett Kuszkusz a fasírtban

A futásnak köszönhetően sikerült ekkor úgy 10 kilogrammtól megszabadulni pár hónap alatt, az első pár alkalom után már úgy voltam, hogy "végre elértem valamit" és ezt most már nem is fogom hagyni, hogy elvesszen. Ez az az időpont, amelytől számítva egyetlen napot sem kellett táppénzen töltenem, ami persze nem jelenti azt, hogy ne vittem volna el lábon megfázást, egyebet.

Az első rendes futócipőmet "véletlenül" vettem ban, csak azért mert jól nézett ki és nem is szerettem volna futásra használni Salomon Speedcross 2ekkor még fogalmam sem volt arról, hogy a futócipő magában foglal terepfutó cipő kategóriát is. Széttaposott, kidobás előtt álló rissz-rossz cipőkben futottam, heti 3 x Kilométert, addig futottam bennük, míg le nem vált, vagy el nem fogyott a talpuk.

Népszerű bejegyzések

Aztán kiderítettem, hogy egy futócipő van a birtokomban és mivel eddigre már éreztem a széttaposott cipők kényelmetlenségét úgy döntöttem, hogy hogy elvessze a zsírt ebben futni a jövőben, kezdésképp őszén elhatároztam, hogy futok 20 kilométert, egyből az új cipőben.

Úgy éreztem hogy elvessze a zsírt lábfejem egy puha ágyban kényelmesen fekszik - az eddigi cipők kényelmetlensége miatt még inkább. A 20 km-t a Rábca töltésén méterenként feliratozott fehér "kilométerkövek" jelezték, 10 kilométer elfelé, majd ugyanez vissza, arra emlékszem, hogy frissítést sem vittem fogalmam sem volt arról, hogy kellene Viszont nagy volt az örömöm, hogy lefutottam, aznap már csak a fekvéshez volt erőm, teljesen kimerültem.

fogyás 9 hét

Ezt követően három-négy havonta egyszer ezt a 20 kilométeres távot is lefutottam a szokásos futásaimon kívül, rendes futófelszerelésem a cipőmön kívül továbbra sem volt. Csak őszén szántam rá magamat arra, hogy először rendes futónadrágot és technikai pólót vegyek magamnak.

KalóriaBázis Fórum

Ekkortól vásároltam "normális" futócipőket is, számos próbálkozás után általában szerencsés voltam a hogy elvessze a zsírt megmaradtam az Asics Gel Nimbus sorozatánál, ebből immár a harmadik párat "fogyasztom", előtte szétfutottam az alábbiakat már amire emlékszem2x Salomon Speedcross 2, 2x Salomon XR Mission, 1x Asics Gel Kayano 21, 1x Asics GT, 1x Asics Gel phoenix, 1x Asics Gel típusára nem emlékszem, 1x New Balance, típus szintén a múlt ködébe vész, 1x Nike Lunarfly, illetve terepen most "eszem" a második pár Salomon Speedcross 3 cipőmet.

A cipőkben általában kilométert futok, mielőtt "nyugdíjazom" őket.

fogyás bbcom karcsúsító frufru

Ekkor stabilan heti 3 x 10 kilométer volt az adagom, néha egy-egy hosszabb max. Biztatásnak engedve tavasszal rajthoz álltam életem első versenyén, ekkorra már beszereztem egy GPS futóórát is TomTom Multisportígy végre láttam, hogy pontosan mennyit és milyen tempóban futok.

Candida"diéta"

A verseny az akkor még 16 kilométeres mosonmagyaróvári Szigetköz Minimaraton volt, ezt sikerült es kilométerátlaggal lefutnom. Ezt követően az első hivatalos félmaratoni versenyemen, a Keszthelyi Kilométerek rendezésében es perc átlagot tudtam hozni, itt már volt hőség és némi szintkülönbség is. Ekkor éreztem úgy, hogy meg kellene próbálkozni az első maratoni távval, el is kezdtem a felkészülést, de az első terv szerinti "hosszú hogy elvessze a zsírt után - amely 26 km volt, ráadásul terepen futottam sok szinttel - úgy éreztem, ez a svájci fogyni most túl sok időt hogy elvessze a zsírt, ennyit nem tudok rá áldozni ezért elengedtem a tervemet.

Tovább folytattam a rendszeres futásokat, heti 3 alkalommal általában.

Szerző: csak az olvassa Pontosan tudjuk, hogy nem így kellene élnünk. Minden érvet ismerünk, és nem is érezzük jól magunkat. Tudjuk, hogy a túlsúly betegít, hogy szarul nézünk ki, hogy az adalékanyag meg a cukor nem egészséges, és hogy a fogyásnak nincsen titka: mozogni kellene, és befejezni a zabálást. Száznál is több ok, ami miatt mégse változtatunk.

A közötti időszakban évi km körül futhattam, ez csak becslés az archiválás hiánya miatt, benbenban Kilométert futottam, ben most tartok a ik lefutott kilométernél. Viszont nem hagytam ennyiben, a betegség másnapra már távozott és egy héttel később egy nagyon szintes 37 km-es futást az 1 súlycsökkentő kiegészítő. A futás végén éreztem még, hogy bennem lenne a maratoni távig hátralévő kilométer, de "az elsőt" mindenképpen egy versenyen szerettem volna teljesíteni.

A ráckevei rendezésű Kis-Duna Maraton lett a kiszemelt, ennek az akkor hogy elvessze a zsírt élménybeszámolóját a többi tartalom között megtaláljátok.

Még mindig stabilan kg körül járt hogy elvessze a zsírt testsúlyom, így és felkészületlenül mentem el a második mit kellene enni? Szőlőskör szeptemberamelyet majdnem fel is adtam, mert jelentősen alábecsültem a hőmérséklet és a rengeteg szint jelentette kihívást és tényleg teljesen felkészületlen voltam.

miért is nem élünk egészségesen?

Közben sok félmaratoni hogy elvessze a zsírt annál hosszabb ig bezárólag távot futottam, majdnem minden héten. Idén már rendes edzésterv alapján készültem fel a második ráckevei Kis-Duna maratonra, ahol a tavalyi időeredményemhez képest sikerült negyed órát javítanom, viszont a jó ideje makacskodó bal oldali Achilles nyilallásom annyira kiújult, hogy a hazaúton a bal lábamról le kellett vennem a cipőt, mert annyira érzékeny volt.

Az elhatározást tett követte, radikálisan változtattam az étrendemen - azaz kiiktattam a mirelit pizzát és a mindennapos rántott dolgokat, sült krumplit és a fehér kenyeret, fűszeres, zsíros felvágottakat - nem éltem aszkéta életet és nem is éheztem, edzések után elkezdtem fehérjét inni, illetve ügyelni az aminosav bevitelre, porc védelemre is. Párhuzamosan az étkezés reformjával fokoztam a futóedzések számát is, heti háromról heti alkalomra. Ekkor éreztem először azt, hogy ki akarom próbálni az ultrázást, hogy milyen, mit kellene enni?

az ember átlépi a maratoni távot. Ki is találtam, hogy a déli parton fogok futni, Balatonberényből Zamárdiba 57 kilométert, a leírást a többi beszámoló között található.

A LEGJOBB ÉLELMISZEREK amiket enned KELLENE

A es Ultrabalatonon egy négy fős csapatba sérült helyre beugorva már közel 72 kilométernyi szakaszt 14 szakasz hogy elvessze a zsírt le, majd Júniusban saját ötlet és útvonalterv alapján, kerékpáros kísérővel Szántódrévtől Tihanyrévig 76 Km-t futottam. A nyár folyamán a sok egyéb verseny mellett részt vettem a Suhanj alapítvány 6 órás éjszakai futásán, ahol A os Spar maratonon pedig további 38 percet javítva, új maratoni egyéni csúcsot futottam nettó, bruttó idő.

Mint az adatokból is látszik nem vagyok gyors futó, inkább a távolság az, ami motivál. Elképzelések hogy elvessze a zsírt aztán arra is, ha ezeket a futásokat sikeresen teljesítem és továbbra is lesz kedvem és motivációm, hová szeretnék eljutni, de erről még nem aktuális gondolkodni.